Известие

Collapse
No announcement yet.

На колко реални км. закупихте вашата 166 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сега май ще ви шашна взех я 2007 кола на 5 години 78 000 км. доказани в Ауто Италия сега на 114 000 направо си е нова ебаси ))
    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

    Comment


    • #17
      Точно до късмет си е.
      И нов автомобил да купиш, пак си е до късмет.
      Отварял съм Фиатов двигател на 60 000 с изтропал биелен лагер. Колата експлоатирана като по учебник. Двигателят не е отварян откакто е излязал от завода.
      Установих изпортена биелна шийка и сложен нестандартен лагер. Шийката беше с около 2 мм под размера на максимално - високия ремонтен размер.
      Ако не го бях видял с очите си, нямаше да повярвам, че това се практикува от производителите.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        @leketo84 - Звучи добре...

        @ecotronic - как е била карана тази кола знае ли се или се касае само за фабричен "дефект" ?

        Аз за мойта имам подозрения каква и е историята, защото излиза на 44 000 по километраш и по ЕКУ, което ужасно ме притеснява реално, защото въпреки либералните ми разбирания за километри са много малко за кола на 12 г.


        Или някой е препрограмирал и двете или не знам. Иска ми се да дойда на някоя среща да видя как изглеждат колите на по 200 000К, защото въпреки 5-те гуми набори на колата и разни други белези съмнението ми остава живо

        И все пак на една кола и годините и се отразяват, ако ще и на 0 км да е. Гумата съхне, разни покрития бавно и постепенно започват да лепнат и т.н. и т.н.
        Last edited by duronman; d.m.y г., 22:13.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • #19
          Аз пък преди 3 години си взех едно GTV по километраж на около 170000, но като го закачи Бобо на компа показа 100000, закръглям цифрите защото не си спомням точно, но разликата бе 70000 по-малко.

          Comment


          • #20
            Не е знаел, че трябва да умножава по 10 и да дели на 5.5*** и сметката излиза перфектно - реални КМ.
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • #21
              247 хиляли, вкл. докарването от Германия.
              Преди това бяхме загледали една в България - близо 3 години по-стара, 92 хиляди - реални според Бобо. Разсъхна се там работата, обаче.
              Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
              HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Точно до късмет си е.
                И нов автомобил да купиш, пак си е до късмет.
                Отварял съм Фиатов двигател на 60 000 с изтропал биелен лагер. Колата експлоатирана като по учебник. Двигателят не е отварян откакто е излязал от завода.
                Установих изпортена биелна шийка и сложен нестандартен лагер. Шийката беше с около 2 мм под размера на максимално - високия ремонтен размер.
                Ако не го бях видял с очите си, нямаше да повярвам, че това се практикува от производителите.
                Това за двата милиметра ми се струва странно, мерките за качество са драконовски, става въпрос за микрони.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                  @ecotronic - как е била карана тази кола знае ли се или се касае само за фабричен "дефект" ?
                  Това се случи в началото на 80 - те години.
                  Колата беше закупена нова от Италия от мой комшия в средата на 70 - те. Става въпрос за Fiat 128.
                  Човекът я кара супер грижовно докато изтропва двигателят.
                  Някога са се правили такива галимации от производители.
                  Днес в условията на сериозна конкуренция, силно се надявам, че такива неща не се случват. Но пак от сглобка до сглобка има голяма разлика. Затова казвам, че винаги си е до късмет.

                  ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Това за двата милиметра ми се струва странно, мерките за качество са драконовски, става въпрос за микрони.
                  Няма нищо странно. Произвежда се колянов вал, който е за брак. Но вместо да се бракува, на изпортената шийка се слага нестандартен лагер (по-дебел), който компенсира разликата в размера. Хлабините пак са си каквито трябва да бъдат.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                    ...
                    Колега, това с гумите ме кара да се замисля дали е добро или лошо, защото със същия акъл на предишния собственик може маслото да е набор на колата...

                    Моята показва едно и същото по ЕКУ и километраж, но колата ми е с ГИ монтирана в Италия, а ме съмнява да са я сложили да карат малко. Излиза, че са минавали по 8000 км на година...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Това се случи в началото на 80 - те години.
                      Колата беше закупена нова от Италия от мой комшия в средата на 70 - те. Става въпрос за Fiat 128.
                      Човекът я кара супер грижовно докато изтропва двигателят.
                      Някога са се правили такива галимации от производители.
                      Днес в условията на сериозна конкуренция, силно се надявам, че такива неща не се случват. Но пак от сглобка до сглобка има голяма разлика. Затова казвам, че винаги си е до късмет.

                      ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:27 ----------



                      Няма нищо странно. Произвежда се колянов вал, който е за брак. Но вместо да се бракува, на изпортената шийка се слага нестандартен лагер (по-дебел), който компенсира разликата в размера. Хлабините пак са си каквито трябва да бъдат.
                      Това няма как да стане сега, да търсиш лагер по вала, няма как да стане.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Хайде и аз да се включа малко,относно километрите.Понеже доста пъти съм ходил до Италия и Германия и имам роднини,които живеят там и съм им възложил задачи да търсят по нещо интересно и.....Понеже си търсих за мен 166 и ако трябва да съм честен,търсенето продължи доста време.Докарвал съм няколко 166,които бяха на доста километри.Последната която докарах беше малко над 400 000км,която замина за части.Колата имаше и сервизна книжка и от нея се вижда,че средният пробег на година е 50 000км.А погледнато по нищо не личеше,че колата е на тези километри .
                        Дори и закачането на диагностика не е много сигурно,защото и електрония блок може да се препрограмира,а дори съм виждал да ги подменят.
                        Друго,което ми направи много голямо впечатление,че в Италия е масова практика на дизеловите коли,да сипват и по-малко бензин.
                        Иначе има и коли на малко километри,защото в повечете по-голями градове е почти невъзможно да влезех и да паркираш с една 166 и има доста хора които ги карат само на дълги разстояния и има доста запазени екземпляри,но са и на малко по-висока цена,което не се харесва на БГ джамбазина,които гледа само цената и нищо друго.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          Колега, това с гумите ме кара да се замисля дали е добро или лошо, защото със същия акъл на предишния собственик може маслото да е набор на колата...

                          Моята показва едно и същото по ЕКУ и километраж, но колата ми е с ГИ монтирана в Италия, а ме съмнява да са я сложили да карат малко. Излиза, че са минавали по 8000 км на година...
                          Това което казваш е факт. Но истината е, че и в момента карам с тези гуми (ще купувам след месец, но нещо тежък финансов период) и още имат много грайфер и нямат кривини и т.н. Естествено гумите са поизсъхнали.

                          Маслото, беше ОК, като го сменях, потъмняло, но определено не катранено.

                          Под петата джанта намерих бележка за сервизно обслужване в Италия, замазана и залепнала на пода на багажника, на която пишеше, че са сменени масла и филтри на 28 000 и нещо километра 2006-та година, когато колата е била на 7 години...

                          Като махах задната седалка да прокарвам кабели за музиката и дообелвах фабрични защитни найлони под седалката...

                          Колата е от Венеция и всякакви сценарии са възможни. Не живея с идеята, че като е на малко километри няма да ми се налага да я правя или няма вероятност утре да ми гръмне моторът, поне се радвам, че цялостно не е захабена.
                          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                          Comment


                          • #28
                            28 000 км. за 7 години... Това ще е класическият случай когато дядо 75 годишен ходи да си купува памперси в близкия МОЛ един път месечно с 200 коньовата си Алфа...
                            AR 166 2,4 jtdm
                            NT II 2,7 tdi
                            Peugeot 206 1,1
                            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                            Comment


                            • #29
                              Както казах и аз не вярвам реално, но бележката не ми я е подмятал продавача или нещо. Намерих я омазана и залепнала под резервната гума седмици след като купих колата.

                              Ходейки да търся алфи закачах всичките и тези, които бяха на 200 000 - 300 000 реални бяха започнали да имат проблеми със салона, волана и т.н. Тези на по 400 000 имаха посчупени пластмасови детайлчета под предния капак и т.н.

                              В крайна сметка темата се измести, да не говорим, че аз я оспамих доволно. Главното, което исках да кажа е, че е от значение състоянието, не основно километрите. Също така никой реално не знае на колко я е купил, включително и аз и всичко са догатки.
                              Last edited by duronman; d.m.y г., 00:42.
                              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                              Comment


                              • #30
                                Щом е от Венеция нещата са ясни- човека си е карал лодката и по рядко колата.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X